Ebook Game Changers: Education and Information Technologies - Part 1
Ebook Game Changers: Education and Information Technologies - Part 1 includes contents: Chapter 1 The knowledge economy: Challenges and Opportunities or American Higher Education; Chapter 2 The questions we need to ask first: Setting priorities for higher education in our technology-rich world; Chapter 3 IT as a game changer; Chapter 4 From metrics to analytics, reporting to action: Analytics ’ role in changing the learning environment; Chapter 5 IT innovations and the nontraditional learner; Chapter 6 Why openness in education? Chapter 7 Early dayso f a growing trend: Nonprofit/for-profit academic partnerships in higher education; Chapter 8 Scaling up: Four ideas to increase college completion.
Xin lỗi bạn không thể down load tài liệu này. Bạn có thể xem tài liệu trực tuyến trên website hoặc liên hệ thư viện trường để được hướng dẫn. Cảm ơn bạn đã sử dụng dịch vụ của chúng tôi.
Bạn vui lòng tham khảo thỏa thuận sử dụng của thư viện số.